כמה עולה לקנות אמבולנס

עם זאת, אמבולנס משומש או מחוסל יעלה בסביבות $10,000 – $50,000. הובלת אמבולנס עולה באופן חריג פחות מ-800 דולר. עבור חולים ללא ביטוח בריאות, עלות שירות אמבולנס תלויה בדרך כלל במיקום, אם הנסיעה היא חירום או מתוכננת, כמה קילומטרים החולה נוסע, והאם נדרשת תמיכת חיים או תמיכת חיים בסיסית. עבור חולים עם ביטוח בריאות, דמי כיס עבור שירותי אמבולנס מורכבים בדרך כלל מתשלום השתתפות עצמית של $15 עד $100 או יותר, או ביטוח משותף של 10% עד 50%.

חלק מספקי אמבולנסים "משלמים את החשבון"

מחייבים את המטופל עבור יתרת החשבון מעבר למה ששילמה חברת הביטוח אם אין להם חוזה עם אותה חברת ביטוח; כמה מדינות אסרו את הנוהג. לפי שירות האמבולנס של וודבורן בוודבורן, אורגון, מטופלי הביטוח המסחריים שלהם משלמים בממוצע 432 דולר מכיסם. לשם השוואה, אמבולנסים אוויריים יכולים לעלות למטופל הממוצע 21,700 דולר לאחר תשלום עבור הביטוח. כיסוי אמבולנס מסחרי תלוי בגורמים רבים, אך רוב הפוליסות בממוצע $9,000 עד $12,000 לרכב בשנה.

התחלת שירות אמבולנס בארה"ב עולה בממוצע $350,000

בהתאם למקום שבו אתה נמצא ולצרכים הספציפיים של העסק שלך, העלות הכוללת עשויה להיות גבוהה יותר או נמוכה יותר. גורם חשוב נוסף שיקבע את עלות פתיחת עסק לשירות אמבולנס הוא כמובן עלות הריהוט והאבזור של המתקן. גורם חשוב נוסף שיקבע את עלות פתיחת עסק אמבולנסים בארצות הברית של אמריקה הוא מקור החומרים המתכלים כגון ציוד רפואי וציוד המשמשים באמבולנסים, בנזין או סולר, כך תחזוקה וכו'. כצפוי שכירת מדריכים מנוסים לעזור להכשיר ולשדרג את העובדים החדשים שלך יעלה לך כסף וזה יוסיף לעלות הכוללת של פתיחת עסק אמבולנסים.

עלות התשלום עבור הביטוח

היא גורם חשוב נוסף שיקבע את העלות הכוללת של תחילת שירות אמבולנס בארצות הברית של אמריקה. עליך לשלם עבור כלי רכב, אספקה, כוח אדם וביטוח. אמבולנס בודד יכול לעלות בין $120,000 ל$325,000, לכן חשוב שתדע מה אתה יכול לעשות כדי לחסוך כסף בקניות שלך.

ייתכן שיש לך ספקות לגבי המחיר או אורך חייו של אמבולנס חדש

לחלופין, ייתכן שאינך יודע איזה סוג של אמבולנס מתאים לצרכי הארגון שלך או כמה זמן ייקח עד שיימסר אמבולנס בהתאמה אישית. אולי יהיו לכם גם שאלות מאוד מעשיות, כמו כמה זמן אמור להחזיק אמבולנס או אם יש מוקדי שירות מרכזיים שיכולים לעזור בתחזוקה ולהאריך את חיי הרכב. הקפד לדון בתנאים הספציפיים שלך, זמני ההשבתה ודרישות הצי עם הספק שלך בעת רכישת אמבולנס.

הם נעים במהירות גבוהה על פני כל סוג של שטח

ומעמידים את הרכב ומרכיביו בלחץ כבד. כאשר אחד מכלי הרכב בצי שלך נעצר ויוצא משירות, העלויות עלולות להיות אדירות. בין אם החוליה הושמדה בספינה טרופה או רק הגיעה לסוף מחזור החיים שלה, תהליך החלפת אחד מהאמבולנסים שלך יכול להיות די מסובך.

סוכנויות אמבולנסים ממשיכות להתמודד עם האתגר של הפחתת עלויות בעת ניהול יחידה בודדת או צי שלם של אמבולנסים

זה לא סוד שבעלות ותפעול של אמבולנס מודרני יכול להיות יקר מאוד. מעלויות ציוד ומשכורות לעובדים ועד ליקויים בהחזר אמבולנס, ישנם גורמים רבים שתורמים לעלויות האמבולנס הגבוהות שלנו. קשה לתאר מדוע אמבולנסים בניו יורק עולים יותר, בין השאר משום שהחברות שמתמודדות לבנות אותם לא מפרקות את העלויות למרכיבים בודדים.
למידע בתחום של כמה עולה לקנות אמבולנס מומלץ לבדוק כאן: meda-ly.co.il

בעת בחירת אמבולנס חדש

אתה עלול להיתקל ברשתות סוחרים שגובות יתר על המידה או מוכרות ציוד שאולי אינך צריך. הם עשויים להתקשר בחוזה חד פעמי עם חברת אמבולנסים שיצמצם את הסכום שאתה צריך לשלם. אם אתה מוכן לשלם סכום חד פעמי ולשלם את החוב באופן מיידי, הם יכולים להפחית אותו. כך תוכלו לבקש מבית החולים להתקשר לאמבולנס הנכון ולחסוך לכם את כאב הראש של תשלום החשבון מכיסכם הפרטי.

לדוגמה

אתה יכול להימנע מלקחת אמבולנס לחדר מיון במצבים שאינם חירום על ידי שימוש במונית או שירות שיתוף רכב כדי לקחת אותך למוקד חירום אשר, בהתאם למצב, יכול לספק לך את טיפול שאתה צריך. ככל שתקדימו להתקשר לחברת הביטוח או לאמבולנס ולהתחיל לפתור בעיות, כך ייטב עבורכם.

רכישת אמבולנס

היא השקעה גדולה ויכולה להיות תהליך מלחיץ עם הרבה שאלות. כאשר אתה מקבל חשבון עבור נסיעה באמבולנס, אתה רק לעתים רחוקות חושב על כל העלויות הקשורות לרכב לפני שאתה מחייג 9-1-1. על מנת להבין כיצד לנהל את חשבונות האמבולנס, עלינו להבין תחילה כיצד הם מחויבים.

זה כולל הוצאות נסיעה לאמבולנס ומי משלם את החשבון במקרה של חוסר הכרה. אתר פיננסים אישי סיפק ניתוח של עלות האמבולנסים בדרום אפריקה. JustMoney.co.za סיפקה ניתוח עלויות עבור אמבולנסים דרום אפריקאים.

הצוות הרפואי היוו כ-61 אחוז מעלות התפעול של האמבולנס

לפי מסמכים שפרסמה משרד החשבונאות הכללית. המחוז משלם לפראמדיקים פלוס מטקסס כ-21 מיליון דולר מדי שנה בדמי משתמש כדי לקנות אמבולנסים, לתדלק ולתחזק אותם, לשכור ולשלם לפרמדיקים וטכנאי רפואת חירום לצוות כלי רכב, ולהתקשר לשיחות חירום. ניקולס הילס, אוקלהומה[2] מציעה תוכנית מנוי של 2.50 דולר לחודש לנסיעות אמבולנס ללא עלות ישירה, אך מי שאינם חברים משלמים 1,100 דולר ועוד 9 דולר למייל עבור סיוע בשירות אמבולנס. זה יכול להוסיף מאות דולרים לעלות אם אתה צריך אחות נמרץ או מטפל נשימתי בנסיעת אמבולנס.

חברות ביטוח לרוב מציעות הנחות על שירותי הובלה רפואית המאגדות את כל העסק שלהן וביטוח רכב דרכן בלבד

"אם חולים לא מבוטחים אינם נכנסים למצבי חירום מסכני חיים, יש להם גישה לשירותי חירום ציבוריים, המספקים לחולים ייצוב והסעה לבית החולים לפי הצורך, ללא תשלום. ברשויות רבות, אמבולנסים הם פרות מזומנים המסייעות במימון מקרי חירום אחרים. שירותים (או חושבים לעזור לממן אבל לעשות מעט).

דילוג לתוכן