רופא משפחה עד הבית

האוס צודק שקודים של אתיקה רפואית אוסרים בדרך כלל על רופא לטפל בבן משפחה מלבד טיפול שגרתי. אמו של קאדי ממשיכה לפתח תסמינים חמורים, אז קאדי מתעקש שהאוס ישתלט על התיק ללא ידיעת אמו או הרופא המטפל. בסופו של דבר האוס מחליטה להשתלט עליה (ומפנקת את כולם בכך שהיא לובשת מעיל מעבדה), אבל רק מרגיעה את ארלין שהבעיה שלה כנראה זמנית ושהיא יכולה לשמור עליה בשליטה עם תרופות.

עם זאת

האוס קיבל את זה: החולה בתרדמת קיבל פקודות לא לטפל, ואם הוא יספר למישהו על ארלין, הוא יעמיד לדין את מאסטרס בגין תקיפה על שאיבת דם מהחולה בתרדמת. האוס אומר לה שהוא עשה את זה כי ארלין היא המטופלת בעדיפות הגבוהה ביותר. קאדי אומר להאוס שאם תופיע בעיה אחרת כמו זו, הוא צריך לתקן אותה בעצמו מבלי לערב אותה. מתברר שצ'ייס הזמין פרדניזון ואנטיביוטיקה מבית מרקחת עבור חולה בתרדמת וכי הוא מאמין שהאוס מנסה להחליף את התרופות של אמו.

לפני שהמצב ייפתר

מאסטרס מספר לקאופמן וארלין מה האוס עשה. אמו של קאדי, ארלין (קנדיס ברגן), נלקחת לחדר המיון ומועברת לטיפולו של האוס, אבל הוא חושב שהיא מדמיינת את רוב הסימפטומים שלה. האוס, הצוות שלו וקודי דנים בסכנות של מטופל הנוטל תרופות ללא ידיעת הרופא, כעת לאחר שעברו לאבחון של אנדוקרדיטיס פטרייתי הדורש אנטיביוטיקה מסוכנת. בינתיים, מכיוון שמאסטרס מאמינה שזה לא אתי לטפל במטופלת שסירבה על הסף לטיפול מרופא מסוים, האוס מאלץ אותה לבצע טיפול לא הולם במקרים סתמיים.

המקרה צוטט בכתב העת הרפואי The Lancet על כך שסייע לרופאים גרמנים לאבחן מקרים של הרעלת קובלט בהחלפות מפרק הירך

כאשר השתמשו בהאוס להכשרת סטודנטים לרפואה. בראון התחיל להישאר בבית עם הרופא ומיד התאהב. הוא היה בטיול עם רופא כאשר ישב עם חולה מבוגר שעמד להשתחרר. אז אנדרסון חיפש בגוגל "רופאים שמבקרים", ומצא את העסק של בראון, Doctors for You.

כשזה מגיע לפרקטיקה הרפואית של ארנסט בראון, אין רופא בכלל. עם זאת, זה טוב למטופלים שלו כי זה בדרך כלל אומר שהוא לא יכול לראות אותם. המשמעות היא שהוא נוסע לחולים, לבתיהם, לעבודה או לחדרי מלון אם הם מגיעים מחוץ לעיר.

לאורך הקריירה שלו, בראון ביקר בבתים, תחילה דרך ארגון ללא מטרות רווח ומאוחר יותר עבור עצמו. בראון גם עושה עבודת צדקה, ולעתים קרובות עוזר לחולים מבוגרים בעלי הכנסה נמוכה שזוכרים מתי ביקורי בית היו הנפוצים ביותר.

ביקורי בית לאחר מחלה או ניתוח חמורים יכולים להיות מועילים בהערכת התנהגות החולה ובני המשפחה ובהערכת היעילות של תוכנית הבריאות הביתית

עם זאת, העדפות המטופל ושינויים מרכזיים במערכת הבריאות יוצרים כיום ביקוש גדול יותר לביקורי בית. ביקורי בית אצל רופאים הוחלפו במידה רבה על ידי השימוש הנרחב בשירותי בריאות ביתיים, תעשייה של 22.3 מיליארד דולר המשלימה מערכת רפואית הכוללת בעיקר ספקי שירותי בריאות מבוססי מתקנים.13 התדירות השנתית הממוצעת של ביקורי רופא בבית הייתה 43 פעמים בשנה. . מחקר שפורסם בשנת 199214 לרופאי משפחה יש את הסמכות והאחריות לפקח על מגוון רחב של שירותים מיומנים שניתן להציע בבית.

בנוסף לאשפוז וטיפול חירום

במרכזים רפואיים כאלה יש לרוב מחלקות המתמחות בפרקטיקות רפואיות שונות, כגון תרגול משפחתי, רפואה פנימית ועוד. למעשה, מחסור בטיפול כזה בבית עלול להחמיר מצבים אלו עד כדי כך שהמטופלים ידרשו אשפוזים ארוכים ויקרים בבית החולים. כתוצאה מכך, טיפול ביתי יכול להיות גם זול יותר וגם מותאם אישית יותר.

לפיכך

שימוש יעיל בשירותי טיפול ביתי הפך למיומנות ליבה של רופאי המשפחה. המרפאה לרפואת משפחה שלמה פועלת כמרפאת בריאות ראשונית ישירה. זוהי אלטרנטיבה למתן המסורתי של שירותי בריאות ראשוניים מבוססי ביטוח. המטרה שלנו ב-Roxboro Family Medicine היא להיות בית הרפואה שלך ולספק מערכת טיפול משולבת שמקדמת את רווחתך.

שניהם ניתנים כאדיבות לחברים כדי לעזור להפחית עלויות עבור המטופלים שלנו ולספק טיפול יעיל יותר כאשר מטופלים מבקרים במשרד. יש לנו בית מרקחת משלנו להוצאת תרופות למטופלים שלנו ונקודת איסוף לדגימות מעבדה ממש כאן במשרדנו.

למרות שרופאי המשפחה שלנו אינם מבקרים מטופלים בערב או בלילה

אנו מספקים מגיב ראשון 24 שעות ביממה כדי ליצור קשר עם רופא לייעוץ או כדי לקבוע אם נדרש טיפול דחוף או חירום. למרבה הצער, הספקים שלנו לא תמיד יכולים לצפות את צרכי המטופל עד שהם מוערכים, מה שלפעמים מקשה על הספק להישאר בזמן. עם זאת, אנו שואפים לתת לכל מטופל זמן לפתור את בעיותיו הרפואיות.

חולים אלו עשויים להזדקק למישהו שיסיע אותם לפגישות הרופא שלהם. מצד שני, אם הרופא מבקר את החולים הללו בבית, שירות זה יכול לתת להם יתרון גדול. לכן, רופאים המבקרים מטופלים בבית עשויים להיות היחידים שמוכנים לעשות זאת.

על פי מאמר של Landmark Health משנת 2018

כ-13% מהרופאים אומרים שהם מבקרים באופן קבוע מטופלים בבית. מתוך רופאים אלו, רק שלושה אחוזים מבקרים בביתם יותר מפעם בשבוע. אנשי מקצוע בתחום הבריאות שיצרו מערכת יחסים עם המטופלים שלהם נוטים גם יותר להשתמש בשיחות בית.

עם זאת

הפרקטיקה של רופא משפחה ביקורי בית של רופאים ירדה עם השנים. לכן ד"ר הרדובר עוסק ברפואה מודרנית בדרך הישנה, קורא רופאים לביתו. גם בתקופה שבה נגיף הקורונה (COVID-19) משתולל במדינה, מרטין עדיין מסוגל לבקר בבתי החולים כדי לטפל בהם בעת הצורך, תוך שימוש באמצעי הגנה מתאימים.

המטרה שלנו הייתה לקבוע מה רופאי המשפחה צריכים בתיק הרופא שלהם לביקורי בית דחופים ולא דחופים. לפרק עונה 3 שבו האוס מטפל בתורם מח עצם צעיר פוטנציאלי, ראה את המדור 'משפחה'.

 

למידע נוסף בנושא של רופא משפחה עד הבית יש לבקר באתר meda-ly.co.il

דילוג לתוכן