שמיכות פוך מחממת במיוחד

כשאתם מתכרבלים מתחת לשמיכת פוך החורף שלכם, אתם ממש יכולים להרגיש את ההבדל, ויש לנו מגוון של מעילי ריפוד וחלוקים שיתאימו לכל הטעמים, כך שתמיד תוכלו למצוא את שמיכת החורף המושלמת להתחמם. שם תקבלו שמיכת חורף וקיץ שניתן לשלב בלילות קרים מאוד ליצירת שמיכה סופר חמימה.

עבור כל אחת משמיכות פוך אלו תשלמו יותר

אך תתוגמלו בחמימות נפלאה ונעימה. אם אתם רוצים להימנע מהקור בזמן השינה בחורף ולא להזיע או להרתיח בקיץ, התשובה המתבקשת היא לקנות שתי שמיכות פוך, בפרט שילוב של מעיל פוך אביב-סתיו 9 חלקים ופוך קיץ 4.5 חלקים. ז'ָקֵט.

אז אתה יכול לשלב אותם

כדי ליצור מגה מעיל 13.5 ק"ג לחורף עמוק יותר. מעיל פוך חורף קל ונושם זה במשקל 13.5 ק"ג הוא תערובת של פוך ברווז רך שנאסף לתוך מבנה קופסה פנימית כדי למנוע מהריפוד ליצור תלתלים מעצבנים באמצע הלילה. שמיכת טלאים טבעית, רכה ונעימה זו מגיעה עם בטנת כותנה וניתנת לגלגול.

שמיכת פוך הפרימיום תפורה

כדי לשמור על הריפוד ההיפואלרגני במקום ומסתיימת בבטנה חלקה בתערובת כותנה המאפשרת זרימת אוויר ומאפשרת לאוויר לשמור על יכולת הנשימה היפה של השמיכה ובדרך כלל היא לבנה מוצקה ומלאה ב פוך או חלופה לפוך ומשמש לספק חמימות ונוחות למיטה שלך.

לרוב מדובר בחומרים סינתטיים

בעיקר פוליאסטר, שמרגישים כמו שמיכות פוך אך ניתן למצוא גם שמיכות פוך במילוי כותנה או צמר, שלכולן יתרון שהן היפואלרגני וגם זולות יותר מ-100% פוך, אך נוטות להיות כבדים יותר ופחות נושמים מאלה האמיתיים. בדרך כלל שמיכת פוך במילוי גבוה תהיה קלת משקל מה שאומר ששמיכת פוך חמה במילוי גבוה יכולה להיות קלה יותר מזו שמתאימה יותר לאקלים חמים יותר בשל יכולת המילוי הנמוכה שלה.

החום של שמיכת פוך נקבע לפי האיזון בין המשקל לעוצמת המילוי

שמיכת המפריד היפה של קאופמן-סנדרס מבטיחה שינה עמוקה ורגועה, כי היא הבסיס לחיים מספקים. שמיכות מחולקות הן שמיכות חמות יותר אבל הן אידיאליות, במיוחד בחודשים הקרירים יותר.

השמיכה תפורה במבנה המחיצה למניעת תזוזה והצטברות של ריפוד בפינות

אם KZT 13.5 מרגישה לכם חמה מדי, למותג יש גם שמיכת פוך All Seasons, המורכבת משמיכת פוך 4.5 KZT ושמיכת פוך 9 טוג שניתן לרכסן יחד ליצירת שמיכת פוך 13.5 KZT לשמיכת פוך מותאמת שניתן להשתמש בה בכל כל השנה.

השמיכה מגיעה עם אחריות לשנה וזמינה בגדלים 4.5

9, 10.5 ו-13.5, אך בחרנו בגרסת כל העונה לאינטימיות מוחלטת, בה קושרים שמיכות פוך 4,5 ו-9 ביחד לחורף. אהבנו במיוחד את העובדה שהשמיכה מגיעה בכמה אפשרויות שונות, כך שתוכלו לערבב 2.5 ו-4.5 ט"ג אם אתם מעדיפים משהו קצת יותר קל, למרות שהשילוב שלנו הרבה יותר מסובך.

ללילות חמים היא זמינה גם בשילוב של 4.5 ו-7.5 ט"ג וכמובן זמינה רק בגודל זוגי או קינג: השמיכה במילוי 90% בפוך אווז ו-10% במילוי פוך כך שהיא מעט יותר כבד משמיכות אחרות, אבל חשבנו שזה משפר את גורם הנוחות.

לא רק שזה היה סופר נוח אלא שזו הייתה אחת השמיכות התפורות ביותר שראינו אי פעם – אם חם לך או גר במקום חם כל השנה ועדיין רוצה את הרכות של שמיכה רכה יותר – זה השמיכה בשבילך – משי הוא גם קל משקל כך שלא תרגיש חנוק.

שמיכת פוך צמר יוקרתית של Soak's Sleeps ממולאת ב-100% צמר מיטשל ניו זילנדי, אותו היא מכנה "הסופרפייבר הצנוע מכולם" ומשלבת שני מעילי פוך שונים במעיל פוך אחד.

דילוג לתוכן