מה זה דרמה רולר

היום ברצוני לתת סקירה כללית כיצד להשיג עור מושלם עם מכשיר קטן זה. אדון בגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון לפני שקונים רולר דרמה כדי לעורר צמיחת שיער בפנים.

תלוי באורך המחט

ניתן להשתמש בדרמטול לתיקון מספר בעיות עור. באיזו תדירות אתה משתמש ברולר דרמה תלוי למה אתה משתמש בו ובאיזו תדירות השימוש בו. אורך המחט הוא אורך המחט ומפחית את הסיכון לפגיעה בעור ולסיכון לגירוי בעור וגירוי.

מסגרת זמן וריכוז ממוקד בכל קטע עור מאפשרים לך להכיר את התהליך וללמוד כיצד העור שלך ומגיב לדרמולר

ברגע שיש לך מחט מיקרו בעור, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת, כולל כיצד למקסם את היעילות וכיצד לקנות את הפסל האידיאלי לדרמסקולין עבורך. להלן מדריך מהיר לדרמה מתגלגל אשר נותן לך את כל המידע הדרוש לך כדי לדעת אם אתה נמצא בבית עם דרמרולינג או לא.
כדי לקרוא עוד על מה זה דרמה רולר ודרמה רולר מומלץ להעיף מבט ב- notnimbarosh.com
כדי לקרוא עוד בנושא של דרמה-רולר מומלץ להעיף מבט ב- notnimbarosh.com

גלגול דרמה, המכונה גם טיפול באינדוקציה קולגן (CIT), הוא הליך בו מגלגלים מחט לפנים. לפני שאסביר מה זה, עלי להסביר מיהו דרמטול עצמו ומה ההבדל בינו לבין כתובת מיקרו.

השימוש ברולר דרמה

הוא בטוח וללא תופעות לוואי כל עוד מקפידים על מחט באורך 0.3 מ"מ עם כתובת מיקרו בקצה. בעת שימוש במחט ארוכה יותר של 3 מ"מ, מוצרי טיפוח מגולגלים ומוחדרים לעור. אם אתה רוצה לעשות דרמטוגרפיה בעצמך, אני ממליץ על גודל מחט קטן יותר כדי למנוע פגיעות בעור שלך, אך גם אם אתה יכול לקנות מחטים ארוכות יותר לשימוש ביתי, עדיף להישאר עם המחט של 1.5 מ"מ עד 2.0 מ"מ. אני עומד בזה, כי צדקתי קודם לכן בהמלצתי על מחט של 1 – 2 מ"מ לשימוש ביתי.

כמובן, גודל המחט הוא אינדיקטור טוב לתדירות השימוש ברולר דרמה, אך לא בהכרח הבחירה הטובה ביותר לשימוש ביתי.

הגלגלת, הנפוצה ביותר ומומלצת על ידי בני אדם, היא תרופה ביתית פשוטה יותר, אך תלוי בעובי ובמטרת העור, ככל הנראה לא מדובר בגליל שאנשים משתמשים בו ומשתמשים בו בתדירות הגבוהה ביותר.

תוכלו להשיג רול דרמה ממש טוב במחיר סביר והתוצאות יגרמו לכם לחייך כל היום

עכשיו שאתה יודע על סוגי המכשירים השונים, הגיע הזמן להבין כיצד להשתמש בדרמים, אז בוא נקפוץ לגודל דרמה המתגלגלת. אני נשבע שאתה הולך להרים גליל דרמה כשתקרא את המאמר הזה, אבל אני אעמוד בזה. המכשיר כנראה יחזיק מעמד לנצח, ותוכלו אפילו להשתמש בו למשך שארית חייכם.

גלילי דרמה הם הכלים הספציפיים המשמשים לייצור תהליך גלגול הדרמה ומיקרו-קצה. גלגלת דרמה היא הכלי המשמש לביצוע גלגלת דרמה או מיקרו-אדלינג, וזה אחד הכלים החשובים ביותר בתחום הרפואי של דרמס רפואי.

ביסודו של דבר

דרמטולוגיה היא מכונה קטנה שיש לה מחט זעירה שחודרת בעדינות את העור כשהוא מגולגל. המכשיר כף היד מורכב ממחט מיקרו באורך של 25 מילימטר, אשר, לדברי ד"ר אבאליאני, מסוגלת לחדור לסרום או קרם כדי לעבוד כמחבט. ציור דרמטולוגי טיפוסי מתחנן על ידי מיקרו אציל של 25 מילימטר והוא מסוגל לחדור סרום ותחליבים כמו גם קצוות מיקרו כך שניתן יהיה לעבוד עליו עם העור.

יש המשתמשים בקרמים להרדמת פנים של OTC

המסייעים להקל על הכאב המופיע כאשר הגליל חודר את העור, אך חלקם מתאימים יותר לאורכי מחט קצרים יותר. רופאי עור מתחילים בגודל מחט של 0.25 מ"מ ונוטים להשתמש במחטים הארוכות יותר שנמצאות בדרך כלל בשיטות עור, אם כי נדרשת מחט ארוכה יותר. גדלים אלה מושלמים אם אתה מתחיל ללא שום ידע קודם על לחמניות דרמה. הם גם בטוחים יותר לשימוש מכיוון שתנועת המתיחה על העור תגרום נזק מיותר, אומר ד"ר אבליאני.

במקרה של כוויות שמש ודלקת יש להשתמש ברופאי עור רק אם נמנע מהאזור הפגוע

אם אתה חווה כרגע תסמינים של רוזצאה, כוויות שמש או התפרצויות פעילות, מומחים מזהירים כי שימוש בתפקיד דרמה יכול להחמיר מצבים אלה. לכן, שימו לב לתופעות הלוואי האפשריות כמו גירוי בעור וגירוי.

לחלופין

נסה את הטיפול ברולר רדיאנס לונדון, המשתמש בצינור עור בגודל 1.5 מ"מ כדי שלא תצטרך להמם את הקרם. אם תבחר ברולר פלדה כירורגי, המשמש את הקולג 'המלכותי לרופאי עור או המכון הלאומי לבריאות ושירותי אנוש, עליו להיות מצויד בנירוסטה כירורגית.

דילוג לתוכן